Nars Gilda Allık

/
2 Comments




Merhaba! Yaklaşık 1 sene öncesine kadar pembe ve mürdüm tonlarından başka allık kullanmayan biri olarak son 1 senedir şeftalilere oldukça ilgi duymaya başladım diyebilirim. Bu ilgimin son ürünü ise uzun zamandır bakıp bakıp iç geçirdiğim, geçtiğimiz haftalarda da Sephorada dolanırken "Hazır param var hadi alayım bari." diyerek %10 indirimle aldığım Nars Gilda oldu.


Gilda'yı mercan şeftali rengi olarak tanımlayabilirim. Uygulandığında gün ışığında baktığınız zaman içinde çok hafif kızıl bir ton olduğunu görebilirsiniz. Allık içerisinde sim veya ışıltı barındırmıyor. Yapısı satin ve oldukça yumuşak. Çok pigmentli bir allık olduğunu söyleyemeyeceğim. Mesela elinizi değdirdiğiniz anda allığa bulanmıyorsunuz ama hafif ve orta derece uygulamalarda yanaklara çok güzel bir ton veriyor. Beyaz tene olduğu gibi kumral ve esmerlerde de çok güzel bir sonuç veriyor.


Nars allıkları bir çok kişi tarafından çok kalıcı bulunsa da benim yanaklarımda fondötenle maksimum 4 saat kalıyor, fondötensiz 2 saatten fazla dayanmıyor. Oysa benim gözümde kalıcı bir allığın sabah sürülüp akşam makyajı silerken hala yerinde olması gerekiyor. Belki de sorun benim cildimle veya kriterlerimle alakalıdır bilmiyorum ancak bu ürün için fiyat dışında verebileceğim bir eksi de bu oldu.


Bunlar dışında kesinlikle çok beğendiğim ve severek kullanacağım bir allık olduğunu söyleyebilirim.
Hepinize harika bir gün dilerim!







You may also like

2 yorum:

  1. bana da bir arkadaşım bahsetmişti. yakın zamanda ben de deneyeceğim. gülegüle kullan tatlım. :*

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe