MAC Pro Longwear Waterprof Brow Set Kaş Maskarası

/
6 Comments




Merhaba! Bugün size yakın zamanda piyasaya sürülen MAC Pro Longwear Waterprof Brow Set kaş maskarasından  bahsedeceğim. Ben bu ürünü almadan önce kaşlarımı MAC Charcoal Brown far ve MAC Brow Set şeffaf kaş maskarası ile dolduruyordum. Çünkü hem daha doğal durduğuna hem de daha hata kabul edilebilir bir yöntem olduğuna inanıyorum. Ancak şöyle bir sorun var ki bu yöntem hiç bir şekilde yeterince pratik olmuyor. Kaşlarımı doldurabilmek için yanımda kaş farı, kaş farının bulunduğu paleti, far uygulamak için kullanacağım fırçayı, taramak için kullanacağım fırçayı ve kaş maskarasını taşımam gerekiyordu ve bu da makyaj çantasında bayağı bir kalabalık yapıyordu.


Bu ürünle yanımda taşımam gereken ürün sayısı 1'e indi ve uygulama süresinden kesinlikle tasarruf ettim ama ne yazık ki kaş farı ile doldurmak kadar iyi bir sonuç vermiyor. Ürünün renk skalası Anastasia gibi markalar kadar geniş değil. Renkler ya çok açık ya çok koyu olduğundan karar vermek zor. Ben kendime en yakın olan Quiet Brunette rengini satın aldım ancak bu bile kaşlarımı gereğinden fazla koyulaştırabiliyor.


Uygulaması ise bayağı dikkat gerektiren bir iş. Maskara renkli olduğundan kaşın dışına taştığında tekrar kapatıcıyla temizlemek gerekiyor. Yani dışına taşırmadan tarayarak doldurmak gerekiyor. Kalıcılık konusunda ise şeffaf kaş maskaradan bir tık daha kalıcı diyebilirim. Fırçası ise şeffaf maskaraya göre daha küçük. Uygulamaya nispeten daha yardımcı olsa da yeteri kadar fayda sağlamıyor. Eğer ürünü mağazadan alıyorsanız mutlaka kaşlarınıza uygulatın ve MUA'nın uyguladığı aplikatörlerden isteyin. O aplikatörle uygulamanızın üstünden geçmek daha doğal bir görünüm yaratıyor.


Bu ürünü MAC mağazalarından ve MAC Online'dan satın alabilirsiniz. Hepinize harika bir gün dilerim!







You may also like

6 yorum:

  1. MAC Brow Set'lerin en büyük sorunu çok kızıl durmaları sırf bu yüzden minicik Gimme Brow' a baya bir para ödedim :/ Keşke Gimme Brow gibi doğal dursa kızıllıkları olmasa. Biterse MAC alırım diye düşünüyordum ama almam sanırım :( Sende ki renk güzelmiş hiç kızıl gibi durmamış ama o da bana koyu gelir :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bende de biraz kızıl duruyor ama saç rengime yakın olduğundan pek belli olmuyor. Gimme brow daha iyi cidden ondan ayrılmayın :D

      Sil
  2. Yazılarını severek okuyorum ve videolarını da çok beğenerek izliyorum. Kullandığın ürünler de genelde favorim olan ürünler. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Normalde de fotogrftaki gibiyse hos durmus tenine uymus rengi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım bir tık daha koyu ve kızılımsı gibi ama uyuyor yani çok fark yok :)

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe