Loreal True Match Fondöten

/
2 Comments





Her ne kadar fondöten ve fondöten türevi -kapatıcı hariç- cilt ürünlerini kullanmadığımı defalarca söylemiş olsam da yeni ürünler satın almaktan ve denemekten çok hoşlanıyorum. Bu günün yazısında da drugstore fondötenlerin en ünlülerinden olan Loreal True Match' ten bahsedeceğim. Ben bu ürünü indirimden 25 TL'ye aldım ancak normal satış fiyatı 50 TL civarında.


Öncelikle L'oreal bu fondöteni kesinlikle yağlı ve karma ciltler için hazırlamış. Kuru ve kuruya dönük ciltler için kesinlikle uygun bir fondöten olduğunu düşünmemekle birlikte kendilerini direkt olarak Lumi Magique serisine yönlendiriyorum. Bu fondöten'in satinden pudralıya dönük bir bitişi var ve cildin yağlı kısımlarını çok iyi dengelerken kuru bölgelerini -burun kenarlarım ve sivilceden kalan yaralarım gibi- daha da kurutarak kabuklu bir görüntü yaratabiliyor. 


Pudramsı bitişi yüzünden ciltle bütünleşmesi biraz vakit alabiliyor fakat iyice yedirdiğinizde ciltte ağırlık yapmıyor ve fondöten olduğunu hissettirmiyor. Örneğin bir çok fondöten benim cildimde kaşınma yapar ve sürekli yüzümden çıkartmak isterim ancak bu üründe bu tarz bir şey yaşamadım. Ürünün örtücülüğü ise orta seviyede diyebilirim. 


Ürünü L'oreal satan Boyner, YKM gibi mağazalarda; Gratis, Watsons gibi güzellik marketlerinde bulabilirsiniz.


Hepinize harika bir gün dilerim.







You may also like

2 yorum:

  1. Cildinde hiçbir şey yok gibi durmuş tam rengini bulmuşsun sanırım :) Birde şu kaşınma işi beni mahvediyor çok az fondötenden memnun kalıyorum =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yüzümden kazıyasım geliyor resmen :( rengi umarım kışın da aynı durur :/

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe