Günün Ojesi // Mavi Oje

/
1 Comments




Merhaba! Genellikle blogumda günün ojesi, günün tırnağı gibi yazılara pek yer vermiyorum çünkü çok sık manikür değiştiren biri olmadığımdan zaman içinde bu seri gittikçe bayacaktır diye düşünüyordum ancak her gün olmasa da tırnaklarıma bir yenilik yaptıkça paylaşmak eğlenceli olabilir dedim ve işte bu postu hazırladım.


Öncelikle tırnaklarımda oluşan bir kaç kazayı dikkate almamanızı rica ediyorum çünkü 3 kat oje kurumak bilmediğinden eninde sonunda bu tarz şeyler yaşanabiliyor. Bugün  MAVİ Jeans markasının su yeşili ojesini kullandım. İlk kat biraz şeffaf kaldığından ikinci kat istiyor ama ben kalıcılığı maksimuma çıkarabilmek için 3. katı da uyguladım. Böylece tırnaklarımda bir kaç minik falso haricinde 3- 4 gün boyunca çıkmadan dayanıyor.


Renk açısından konuşmak gerekirse mükemmel bir yaz ojesi olduğunu düşünüyorum. Yanık tende bu renk ojeler kontrast oluşturduğundan çok hoş duruyor. Aslında bu durumdan dolayı cilt rengini olduğundan daha bronz gösteriyor. Bu ojenin tek eksisi çok küçük olan boyuna rağmen 5TL civarındaki fiyatı diyebilirim.









You may also like

1 yorum:

  1. bu rengi bende çok severim :))
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe