L'oreal Mega Volume Miss Manga Rimel İncelemesi

/
2 Comments





Herkese günaydın! Bugün size uzun zamandır merak ettiğim ve sonunda edindiğim L'oreal Mega Volume Miss Manga isimli rimelden bahsedeceğim. Aslında bir rimeli bitirmeden yenisini almaktan çok hoşlanan biri değilim çünkü son kullanma tarihleri çabucak doluyor ve ürün her seferinde bozuluyor. Ancak bu sefer tatile götürdüğüm maskaram bozulup kirpiklerimi dökmeye, rimellik görevini yerine getirememeye başlayınca Ege Park Watsons'tan bu ürünü indirimle 26 TL'ye aldım.


Ürün yorumlarına geçecek olursak;  fırçası kirpikleri güzelce kavrayıp tarıyor. Ben genelde plastik aplikatörlü maskaraları daha çok seviyorum ( Maybelline Rocket gibi.) ancak bu ürünün fırçasından da memnun kaldım. Fırçasıyla ilgili sevmediğim bir nokta ise çok hareketli olması. Aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi fırça sapının üzerinde bir boğumlanma var ve bu durum fırça kısmına kontrolsüz bir hareket kazandırıyor.


Tek kat maskara uygulaması için konuşmak gerekirse, bu maskara uygulandığında kirpikleri doğal duran bir şekilde uzatıyor ancak ne yazık ki kirpiklere herhangi bir hacim kazandırdığını göremedim. Bunun dışında bende herhangi bir akma veya dökülme söz konusu olmadı. Ürün yaklaşık 20 gündür elimde olmasına rağmen hala yeterince kuruyarak istediğim kıvama ulaşmadı. Dolayısıyla ürünün yapısı biraz ıslak olduğundan kirpik üzerinde kuruması biraz zaman alıyor. 


Toparlamak gerekirse çok mükemmel bir ürün olmamakla beraber severek kullandığım bir maskara oldu.


*Kirpiklerimde duruşunu net fotoğraflayamadığım için ekleyemedim, sonradan tekrar çekip eklemeyi planlıyorum. 


Hepinize harika bir gün dilerim!








You may also like

2 yorum:

  1. Çok merak etmiştim bu rimeli ama denemeden almak istemiyorum elimde yeterince açık rimel var. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. ben buyuk hayal kırıklıgı yasadım.
    loreal sonucta ne kadar kotu olabılırkı dedım ama husran
    dolgunluk vermek bı kenara dursun kırpıklerımden temızlemek ımkansız makyaj temızleme sütü ile 15 dk nazıkce temızlemeye calısmama ragmen en az 2 ser kırpıgım heba oluyor.
    verdıgım paraya yazık oldu .

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe