Guerlain Ombre Eclat Tekli Far İncelemesi

/
1 Comments




Herkese güneşli bir tatil gününden merhaba! Bugün size Boyner'den paket yenilenmesi sebebiyle %50 indirimle aldığım Guerlain tekli fardan bahsedeceğim. Öncelikle bu farlar fiyat açısından oldukça pahalı ancak verdiğiniz paranın karşılığını alabildiğinizi düşünmüyorum. Yapısı biraz sert, pigmentasyonu çok iyi değil, kalıcılık ise apayrı bir konu. Ürünün büyük bir kısmı kalın sim parçalarından oluşuyor ve göz kapaklarınıza uyguladıktan bir süre sonra o simler bütün yüzünüze dağılmaya başlıyor. Far çizgilere doluyor ve sonuç olarak far gözünüzde 1 saat bile kalmıyor.


Bu kadar olumsuzluğun dışında farın rengini çok beğendiğimi söylemek istiyorum. Pakette mor - mürdüm tonu gibi dursa da içerisinde bakır tonları barındırıyor. Toparlamak gerekirse farın yapısından ve kalıcılık sorunundan dolayı üründen memnun kalmadım. Aynı serinin mat yapıdaki bir farını deneseydim sanırım düşüncelerim daha farklı olurdu.


Hepinize harika bir gün dilerim!







You may also like

1 yorum:

  1. Guerlain 4 lü olan le blues rengi var annemde, tam aksine çok başarılı bir far, demek ki, tekli iyi çıkmamış, çünki yabancı vloggerlar da pek övüyür bu markanın farlarını,

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe