Wet'n Wild Color Icon Göz Kalemi İncelemesi

/
2 Comments




Herkese günaydın! Bugün size Wet'n Wild Color Icon göz kalemlerinden bahsedeceğim. Ben  bu kalemlerden iki adet aldım ancak bugün sadece Dark Brown renginden bahsedeceğim. Öncelikle bu kalemler son derece yumuşak. En küçük bir darbede uçları kırılabiliyor, eğilebiliyor. Bu yüzden ben bu kalemleri krem far olarak kullanıyorum. Kirpiklerinmin dip kısımlarına dağınık bir şekilde uygulayıp parmaklarımla dağıtıyorum. Böylece daha belirgin bir görüntü elde ediyorum. Aksi taktirde göz kalemi olarak kullanıldığında akıyor ve çok kalıcı olmuyor.


Kalemin rengini çok koyu bir kahve olarak tanımlayabilirim. Dağıtıldığında aynı şekilde koyu durmuyor fakat kalem olarak kullanıldığında rengini çok güzel veriyor. Çok yüksek kalitedeki ürünler değiller ancak fiyatları çok uygun. ( Ancak ne yazık ki hatırlayamıyorum.) 


Hepinize harika bir gün dilerim!










You may also like

2 yorum:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe