Rimmel London Salon Pro 403 - Hypnotise Oje İncelemesi

/
3 Comments




Herkese günaydın! Blogumu veya videolarımı takip ediyorsanız bordo tonlu ojelere karşı olan sevgimi büyük ihtimalle biliyorsunuzdur. Bugün size Rimmel London Salon Pro ojelerin 403 - Hypnotise renginden bahsedeceğim. Bu renk tam bir bordo değil, daha çok mora kaçan bir renk. İlk katta vişne rengi gibi durmasına rağmen ikinci katta tam rengi elde edebiliyorsunuz. Rimmel Salon Pro ojelerin kokularını çok hoş buluyorum. Yapıları gayet güzel, fırçaları kullanışlı. Kalıcılıkları ortalama diyebilirim. Ellerinizi fazla suya sokmazsanız ve tırnaklarınızı fazla zedelemezseniz  2 - 3 gün kadar tırnaklarınızda kalıyor. Ben bu defa üzerine top coat uygulayarak kalıcılığı arttırmaya çalıştım ancak çok fazla bir etkisi olmadı.


Bu ojelerin tek sevmediğim tarafları 5.99 olan fiyatları. Drugstore bir marka için Türkiye standartlarına göre çok ucuz sayılmaz ancak tabi ki bir çok uygun fiyatlı ojeden daha iyi bir performansa sahip. Daha önce bu seriden 431 - Stormy Skies isimli ojeyi de blogumda incelemiştim. Yazımı okumak için buraya tıklayabilirsiniz.


Hepinize harika bir gün dilerim!





You may also like

3 yorum:

  1. rengine bayıldımm :) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Rengine harika! <3 LE bir ojem var bu tonda o bitince ne yaparım diyordum ki sayende buldum =)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe