Maybelline Baby Lips - Peach Kiss

/
1 Comments





Herkese günaydın! Nihayet uzun zamandır beklediğimiz Maybelline Baby Lips'ler ülkemize geldi. Açıkçası ben Baby Lips serisinin bütün ürünlerini bekliyordum fakat sadece normal serideki dudak koruyucular geldi. Umarım Dr Rescue, Electro Baby Lips, Baby Skin primer gibi  ürünler de yavaş yavaş gelmeye başlar. Benim alışveriş yaptığım Optimum Outlet Watsons'ta Baby Lips'lerin ikisi şeffaf, ikisi renkli olmak üzere 4 çeşidi vardı. Ben de kendime en çok hitap eden Peach Kiss rengini aldım.



Başta bu ürünlerin klasik Nivea dudak koruyucularına benzediğini düşünmüştüm fakat Peach Kiss rengi için konuşmam gerekirse, Nivea dudak koruyucularının aksine daha nemlendirici ve daha kalıcı. Ürün içerisinde çok minik simler barındırıyor fakat büyük çoğunluğu dudağa geçmiyor. Dudağa  çok hafif bir renk veriyor. Kokuları aynı meyve suyu gibi fakat tadları güzel değil. Sevmediğim bir özellik ise; dudağıma sürdüğüm zaman ağzıma plastik gibi bir aroma geliyor. 



Nemlendirmesinden memnun kaldığımı söyleyebilirim. Rengi de oldukça hoşuma gitti. Hissettiğim plastiğimsi aromayı ürünün duruşunu ve paketini beğendiğimden dolayı görmezden geliyorum.



Bu ürünü Watsons ve Gratislerden 5.90 TL'ye alabilirsiniz.

Hepinize harika bir gün dilerim!







You may also like

1 yorum:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe