MAC Soft Ochre Paint Pot

/
1 Comments





Herkese merhaba! Bugün size neredeyse her gün kullandığım; aynı anda krem far, göz bazı  ve kaş altı aydınlatıcısı görevi gören MAC Soft Ochre Paint Pot'tan bahsedeceğim. Göz kapaklarım son derece yağlı olduğu için farlar baz olmadan 1 saatten fazla kalmıyorlar. Bu yüzden hem göz bazı ihtiyacımı gidermek hem de farların daha belirgin durmasını sağlamak amacıyla bu ürünü satın aldım.


Doğruyu söylemek gerekirse göz bazı ihtiyacımı karşılamadı. Yaklaşık 4 saat kadar bir sürede göz kapaklarım yağlanmaya ve far gözlerimden silinmeye başlıyor. Diğer görevlerini ise harika bir şekilde yerine getiriyor. Göz kapaklarıma sürdüğümde gözlerimi aydınlatıyor, üzerine uygulanan far çok daha net ve parlak duruyor. Kaşlarımı doldurduktan sonra çevresini şuradaki videoda bahsettiğim gibi bu ürünle çerçeveliyorum. Bu yöntemle son derece temiz ve hoş bir görüntü elde ediyorum.


Tek başına far olarak kullanmaktan çok hoşlanmıyorum çünkü göz kapaklarımda çok çiğ durduğunu hissediyorum. Son olarak yapısından bahsetmem gerekirse: yoğun bir yapısı var, çabuk kuruyor; göz kapağına koyduktan sonra çabucak dağıtmak gerekiyor. Yağlı bir yapısı var fakat mat bitişli bir ürün. Baz olarak önerebileceğim bir ürün değil fakat diğer bahsettiğim işlevlerde kullanmak için gayet iyi bir ürün olduğunu düşünüyorum.


Hepinize harika bir gün dilerim!









You may also like

1 yorum:

  1. Bendede Painterly var ve seninde dedigin gibi 4 saat icinde bozulmaya basliyor, bu yüzden altina far bazi kullaniyorum. Yinede cok sevdigim bir ürün, cok dogal duruyor, özelilkle kas altimdaki renk esitsizligi gidermek icin ;)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe