Kiehl's Ankara Mağazası Açıldı!

/
1 Comments





Herkese merhaba! 14 Haziran günü Ankara Armada AVM'ye  Kiehls mağazasının açılışı için gittik. Öncelikle şunu söylemeliyim ki mağazayı çok beğendim. Oldukça sıcak ve sevimli bir mağaza konsepti vardı. Çalışanlar  genel olarak çok tatlı ve yardımseverdi. Blogger arkadaşım Müge ile mağazaya girer girmez etrafı kurcaladık, ürünlerle oynadık ve tabi ki cilt testimizi yaptırdık. 


Test derken son derece karmaşık, komplike bir şeyden bahsetmiyorum. İki adet yağ ölçe kağıdının birini yüzün en kuru bölgesi olan yanağa, diğerini ise yüzün en yağlı bölgesi olan alına koyuyorlar ve çıkan sonuçları ölçek ile karşılaştırarak cilt tipinizi buluyorlar. Benim cildim zaten bildiğim üzere yağlıya dönük karma çıktı.
Açıkçası emin olamadığım bir konu; yüzümde o an fondöten ve çok az miktarda pudra vardı. Benim sonucum doğru çıktı fakat yağlı cildine mat fondöten ve pudra sürüp cildini kurutan ve bu testi yaptıran bir kişinin sonucu da aynı şekilde net çıkar mı bilmiyorum. 


Sonuç olarak bana aşağıda gördüğünüz mavi seri yani oil-free olan seri ürünleri önerildi. Açıkçası cilt bakım ürünlerine para harcamadan önce mutlaka küçük boylarını veya testerlarını denerim. Çünkü yüzlerce lira harcamadan önce cildime iyi gelip gelmediğini görmek ve emin olmak ayrıca da cildimde yapacağı sivilce, kaşıntı gibi özellikleri önceden görüp ona göre alacağım ürünü seçmek istiyorum. Kiehl's'ın tester konusundaki tutumunu beğendiğimi söylemeliyim. Ürün almadan önce size uygun testerlarını deneme ve beğendiklerinizi alma şansınız var. Aynı şekilde ürünlerin 50, 75 ML'lik küçük boyları da satılıyor.  


Mağazadan ben de kendime bir küçük boy ürün satın aldım ve cilt tipime uygun bir iki ürünün de tester'ı hediye edildi. Şimdilik deneme aşamasındalar, yakında yazılarını da paylaşacağım. 


Hepinize harika bir gün dilerim!









You may also like

1 yorum:

  1. Antalya'ya gelmesini dört gözle bekliyorum :) Bu arada çok eğlenmiş gibi bir haliniz var kızlar ^,^ :*

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe