Kiehl's Alışverişi

/
0 Comments




Herkese günaydın! Dünün yazısında Ankara'da Kiehl's mağazası açıldığından ve açılışa katılışımdan bahsetmiştim. Bugün de size aldıklarımdan bahsetmek istiyorum. Cilt bakım ürünlerini denemeden almaktan hoşlanmadığımı daha önce belirtmiştim. Bu yüzden Kiehl's Oil Free Ultra Facial Toner 'ın 75 ML'lik küçük boyunu tercih ettim. İlk bir kaç kullanım için konuşmam gerekirse; toniğin yapısı oldukça hafif. Ciltteki yağı tamamen yok etmiyor. Bu iyi bir özellik çünkü cildin kendini yenilemesi için ürettiği yağa ihtiyacı var. Bizim ürünlerle yapmamız gereken; kirle birleşerek sivilceye neden olan fazla yağı temizlemek. Ancak bu mantık pek benim cildime uygun değil çünkü bu toniği uyguladığım zaman ertesi gün cildim daha yağlıyken uyanıyorum. Yani bir kısır döngü oluşturuyor.


Temiz cildinize uyguladığınızda belli belirsiz bir yanma hissi uyandırıyor ama hemen geçiyor. Açıkçası ben Clinique no: 2 tarzı sert ve cildi serinleten bir yakma hissine sahip olan tonikleri daha çok beğeniyorum. Bana gözenekleri daha iyi temizleyip sıkılaştırıyor gibi geliyor. 


Satın aldığım toniğin dışında 3 adet tester hediye edildi. Testerlardan bir tanesi olan Ultra Facial Oil Free Cleanser'ı bir kaç kere kullandım ve oldukça beğendim diyebilirim. Yüzümü ful makyajlıyken bu ürünle yıkadım ve cilt makyajımın tamamını, göz makyajımın ise büyük bir kısmını çıkardı. Şu an aklımda başka bir ürün olmasaydı biraz daha deneyip emin olunca kesinlikle gidip alacağım bir ürün oldu. Bunların dışında Kiehl's'ın ünlü Midnight Recovery Serumunu ve bir duş jeli tester olarak verildi ancak denemediğim için haklarında yorum yapamayacağım.


Dediğim gibi bunlar ürünler hakkındaki ilk bir kaç sefer ki gözlemlerimdi. İyice emin olduğumda detaylı postlarını hazırlayacağım. 


Hepinize harika bir gün dilerim!









You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe