Fotograf Düzenlemek İçin Hangi Programları Kullanıyorum?

/
1 Comments





Herkese yeniden merhaba! Daha önce yayınlamış olduğum Instagram Fotoğraflarımı Nasıl Çekiyorum? postumda hangi düzenleme programlarını kullandığımı yeni bir postta paylaşacağımı söylemiştim. Sonunda fırsatını buldum ve size hangi programları kullandığımla ilgili bir post hazırladım. Umarım beğenirsiniz.


Android ve Apple işletim sistemine sahip telefonlarda kullanılabilecek yüzlerce fotoğraf düzenleme uygulaması mevcut. Hatta işlerinde makyaj yapma olanağı sağlayanlar bile var. Ancak ben yalnızca üç tanesini severek kullanıyorum. Bu programlar Instasquare, Photo Editor  Pro ve favorim olan Vsco Cam.





Instasquare, fotoğraflarımı kare şekline getirmek için kullandığım bir program. Çektiğim fotoğraflar dikdörtgen şeklinde olduğu için Instagramda oldukları gibi paylaşamıyorum. Instagram'a yüklemeden önce fotoğrafı keserek kare haline getirmek gerekiyor. Bu da kalite kaybına sebep oluyor. Bu gibi durumlar için Instasquare yardımıyla fotoğrafları kare haline getiriyorum ve fotoğrafı bozmadan yükleyebiliyorum.





Photo Editor Pro, fotoğraf düzenlemek ve düzenlenilen fotoğrafı paylaşmak için hoş fakat profesyonel olmayan bir program. Bu programın sevdiğim özelliği rötuş olanağı vermesi. Cildinizi blurlaştırarak kusurlarınızı örtüyor ve cildinizin daha güzel görünmesini sağlıyor. Bunun dışında programın kesme, ışık ayarı, sıcaklık ayarı, keskinlik, efekt gibi özellikleri de var. 






Vsco Cam, benim en sevdiğim programdır. Çok güzel filtrelere sahip ve fotoğraflara çok güzel bir renk katıyorlar. Benim en beğendiğim filtresi T1.  Bunun yanında Fade, Grain, Tint gibi ayarlarını da çok beğeniyorum. Aynı şekilde ışık, sıcaklık, döndürme, kesme gibi özellikleri de var. Bu programla fotoğraf çekmek mümkün ancak garip bir şekilde fotoğrafın kalitesi normal kamerayla çekilmiş halinden daha kötü oluyor. Bir eksi de program bazen yavaşlayabiliyor. Bunun dışında Vsco Cam benim en sevdiğim fotoğraf düzenleme aplikasyonu diyebilirim. 





Instagram fotoğraflarımı olduğu gibi Pinterest fotoğraflarımı da bu şekilde düzenliyorum. Beni Instagram ve Pinterest'te takip ederseniz çok sevinirim. 





Hepinize harika bir gün dilerim!








You may also like

1 yorum:

  1. Selam ege :))
    Oncelikle bir instagram manyagi olarak senin bu postlarinda cok iyi geliyor ..
    Lys nasildi zorlandin mi ? Bende bir aday olarak merak ediyorumda kizmazsan bir kac sorum var ne bolumu istiyorsun ve nerede okumak istiyorsun ::)) cevaplarsan sevinirim sevgiyle birde sonuclar aciklaninca nereye gittigini paylasirmisin :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe