Face Of The Day #23

/
2 Comments





Herkese günaydın! Biliyorum Face Of The Day yazılarını özlediniz. Bundan haftalar önce bir makyajımı - her ne kadar yüzümde makyaj yokmuş gibi görünse de- fotoğraflamıştım fakat başka yazılar gelince arada kaynamıştı ve yayınlayamamıştım. Sonunda bugün bir FOTD yazısıyla karşınızdayım.


Kaşlarımda her zaman olduğu gibi MAC Charcoal Brown far ve MAC Brow Set var. Sadece göz altlarıma MAC Moisture Cover kapatıcı ve MAC MSF Natural pudra kullandım. Yanaklarımda MAC Springsheen allık var. Dudağımda H&M'den aldığım bebek pembesi / şeffaf lip gloss var.  Gözlerimde Urban Decay Naked 3 paletimden Nooner ve Darkside renklerini kullandım. Kirpik diplerime de Flormar Style Matic siyah göz kaleminden hafifçe uygulayıp dağıttım. Son olarak da Maybelline Rocket Lashes Maskaramı uyguladım.


Hepinize harika bir gün dilerim!











You may also like

2 yorum:

  1. Sonunda bekledigim seri :)
    Cok seviyorum bunu cok yakismis bu arada

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe