20 Parça Nail Art Fırça - Noktalama Aleti Seti İncelemesi

/
1 Comments




Herkese günaydın! Bugün size Ebayden 10$'a aldığım Nail Art Setinden bahsedeceğim. Bu nail art seti 15 adet fırça ve çift taraflı 5 adet noktalama aletinden oluşuyor. Bütün ürünler su geçirmez bir organizerın içinde geliyor. Açıkçası ürünlerin kalitelerinden çok memnun kalmadım. Daha aldığım gün iki fırçanın sap kısmı ile kılları tutan metal kısmı birbirinden ayrıldı ve tekrar yapıştırmak zorunda kaldım. Fırçaların saplarının beyaz renkteki boyası oje çıkartıcı ile çıkıyor yani fırçayı temizlerken dikkatli olmak gerekiyor. Fırçaların kesim hataları var. İlginç bir şekilde bu kadar olumsuzluğa rağmen hiç bir fırça kıl dökmedi. 


Ben fırçaları oje uygulamak için kullanıyorum ve kullanım sonrasında ojenin tamamen kuruyup katılaşmasına izin vermeden oje çıkartıcı ile temizliyorum. Aseton kıllara zarar verebileceğinden tercih etmiyorum. Bu set benim gibi yeni başlayanlar için oldukça uygun diye düşünüyorum fakat bir kaç yıldır bu işi  yapan ve artık profesyonelleşen kişiler için bu set yeterli kaliteye sahip değil. 


Yazının başında da söylediğim gibi bu seti Ebay'den aldım. Paypall aracılığıyla ödedim ve ücretsiz kargoyla yaklaşık 20 gün içerisinde elime ulaştı. Yeni başlayanlar için uygun bir set olabileceğini düşünüyorum ama tabi ki Ebay üzerinde biraz daha araştırarak daha iyilerini de bulma şansınız var.


Hepinize harika bir gün dilerim!









You may also like

1 yorum:

  1. Benimde almam lazım fırçasız istediğim şeyleri yapamıyorum. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe