Wet'n Wild Petal Pusher Far Paleti İncelemesi

/
2 Comments






Günaydın! Son bir kaç yıldır merakla beklediğimiz; yabancı bloglarda, vloggerlarda görüp istediğimiz Wet'n Wild sonunda ülkemize geldi. ( Darısı Urban Decay, Tarte, Kat Von D ve diğer nice markanın başına.) Açıkçası Gratis'in Ankara Tunalı şubesinde çok daha fazla seçenek beklerdim ancak 8'li paletlerden sadece iki çeşit oluşuna - ya da kalışına- biraz şaşırdım. Kısmen iyi de oldu diyebilirim çünkü sadece iki parça ile alışverişimi tamamladım. İlk bahsedeceğim ürün 8'li paletlerden Petal Pusher. Aldığım diğer ürünü önümüzdeki günlerde paylaşacağım.


Farlar hakkında konuşmam gerekirse; yapıları genel olarak MAC farlara benzetiliyordu ve bu görüşe katıldığımı söyleyebilirim. Farlar pigmentli, yapısı hafif tebeşirimsi, tozutabiliyorlar, renkler genel olarak ilginç ve eşsiz. 20 TL'ye alınabilecek güzel far paletlerinden biri diyebilirim ancak o kadar da baş tacı yapılacak olmazsa olmaz bir ürün değil diye düşünüyorum.


Makyaja ve makyaj malzemesi almaya yeni başlayacaklar için harika bir seçenek, ama tarafsız konuşmak gerekirse; kaliteleri ortalama. Urban Decay, Anastasia, Too Faced gibi markaların paletlerini kullandıysanız (merhaba o benim) alacağınız sonuç büyük ihtimalle ortalama gelecektir. Fakat şunu da söylemeden geçmek istemiyorum ki Türkiyede bulunan drugstore farların (The Balm hariç) en iyisi diyebilirim.

Hepinize harika bir gün dilerim!






Renkler:

Sol

Browbone : İçerisinde eflatun yansımalar barındıran duochrome bir beyaz rengi.

Eyelid : Leylak rengi, lila

Crease : Soğuk tonlu, sedefli mor.

Definer : Mavi yansımalı eflatun/mor


Sağ:

Browbone : Pembe tonlu buz rengi.

Eyelid : Palette sıcak mürdüm gibi duruyor fakat ciltte soğuklaşıyor. Kızıl yansımalı soğuk tonlu mor.

Crease : Kızıl yansımalı siyah.

Definer : Gümüşi yansımalı siyah.










You may also like

2 yorum:

  1. İlk bakışta ilgimi çeken bir paletti ama içinde kullanmayacağım fazlaca renk var bu yüzden almam =/

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canım takipteyim :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe