Wet'n Wild Color Icon Krem Sim İncelemesi

/
5 Comments





Herkese günaydın! Bir önceki yazımda Wet'n Wild markasının ülkemize geldiğinden bahsetmiştim ve aldığım iki üründen ilkini tanıtmıştım. Bugün de size ikinci üründen bahsedeceğim. Bu ürünün adı Color Icon Eyeshadow Glitter Singles. Yani tamamen simden oluşan far olarak tanımlayabilirim. Bu ürünü ilk elime aldığımda presslenmiş sim zannetmiştim ancak tırnağımı yanlışlıkla içine daldırmamla ürünün krem olduğunu fark ettim. Bu iyi bir özellik çünkü simleri yapıştırmak için ekstra bir yapıştırıcıya ihtiyacınız yok. Aynı zamanda presslenmiş simin pan içindeki dayanıklılığı çok düşük olur. Krem halinde olması ürünün fiziksel dayanıklılığı açısından olumlu bir özellik.



Ürünün içerisindeki sim parçacıkları oldukça büyük ve gözün içine kaçtıklarında gözü yakıyor ve rahatsız ediyorlar. Bu yüzden çok dikkatli kullanılması, simler oturana kadar beklenmesi gerekiyor. Simler başta çok yoğun gözükse de ürünü kullandıkça normale dönüyor. Ürünün güzel tarafı kullanacağınız sim miktarını ayarlayabilmeniz. Yani hafif görünüm için tek kat, yoğun görünüm için bir kaç kat uygulayarak istediğiniz miktarı sim bombası olmadan alabiliyorsunuz.



Ne yazık ki ürünü temizlemek çok zor. Göz çevresini gözün içerisine sim kaçırmayacak şekilde temizlemeniz gerekiyor. Bunu yaparken de simler yüze dağılıyor ve bir de onu temizlemek zorunda kalıyorsunuz. Bir de simler büyük partiküllü olduğundan göz çevrenizi rahatsız edebiliyor. Ancak sadece özel makyajlarda kullanılacak bir ürün olduğundan bir kaç seferlik bu sıkıntılara katlanılabilir diye düşünüyorum.



Ürünü 6.50 TL'ye belirli Gratis mağazalarından alabilirsiniz.

 Hepinize harika bir gün dilerim!











You may also like

5 yorum:

  1. Off, ben de pres sim sanmıştım ve öyle krem simlerden ne bileyim ben pek hoşlanamadım. İlk verdiği his :( Renkler çok güzel ama bilemedim ki şimdi :/

    YanıtlaSil
  2. Göze kaçan sim kısmından sonra koşarak uzaklaştım :)

    YanıtlaSil
  3. Selobantlarla daha kolay çıkabilir, bu ürünü bilmem de simli şeylerde genelde öyle yaparım ben, bir dene istersen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göz çevresine yapmaya çekindim onu ya :( yüzde olur ama :)

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe