Superdrug Destressing Mud Mask

/
3 Comments



Herkese günaydın! Bugün size yağlı ve karma ciltlilerin seveceği, uygun fiyatlı bir maskeden bahsedeceğim. Watsons'ta gezinirken Superdrug Destressing Çamur Maskesi'nin 5 TL civarındaki fiyatını görünce denemek istedim. Eğer benim gibi karma veya yağlı bir cildiniz varsa beğeneceğiniz bir maske olacağını düşünüyorum. Temiz cilde uyguluyorsunuz, 10 - 15 dakika kadar bekletiyorsunuz ve yıkıyorsunuz. Bu işlemin haftada 2 veya 3 defa uygulanması tavsiye ediliyor. Ben özellikle T bölgesi dışına fazla uygulamıyorum. Yüzümün dış kısımlarına uyguladığımda cildimi kupkuru yaptı fakat T bölgesini dengelemede birebir.


Tuhaf bir şekilde maskenin cildi nemlendirmeye ve yatıştımaya yönelik olduğu, içerisinde barındırdığı çamur sayesinde cildi temizlediği söyleniyor. Temizleme kısmına katılıyorum ancak nemlendirmek gibi bir durum pek söz konusu değil. Daha doğrusu ilk anda  bir süre cilt nemlendirilmiş hissediyor fakat 15 - 20 dakika sonra kurumaya başlıyor.

Yüzünüze sürdükten bir kaç dakika sonra cildinizin üzerinde kurumaya başlıyor ve 15 dakika sonunda büyük bir kısmı kabuk kabuk oluyor. Cildinizin kurumaya başladığını hissediyorsunuz diyebilirim. Ben karma cildime tekrar hafif, jel yapıda bir nemlendirici uygulama ihtiyacı hissettim çünkü burun çevremde, kaşlarımın üstünde ve dudak çevremde kurumadan kaynaklı cildim kabuk kabuk oldu. Yağlı ciltler için tekrar nemlendirici gerekeceğini düşünmüyorum. 


Son olarak maskenin doğal, temiz bir aloe vera kokusu var. Belki biraz merhem kokusuna da benziyor diyebilirim. Koku hassasiyeti olanlar için sorun yaratabilir fakat ben beğendiğimi söyleyebilirim.


Hepinize harika bir gün diliyorum!





You may also like

3 yorum:

  1. Aloe vera Almanya' da zararlı bulunduğu için hiç bir üründe kullanılmıyor bu yüzden bende aloe veralı ürünlerden uzak duruyorum canım bir araştır istersen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa bizimkiler maaile deli gibi kullanıyorlar forever ürünlerini falan :o bir ara bakayım ben ona :/

      Sil
  2. Ablam ve benim yüzümü kızarttı.Yanık gibi bir görüntü bıraktı.

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe