#Soma #GünKömürKarası

/
0 Comments






Herkese yeniden merhaba! Bildiğiniz gibi ülke olarak bir süredir travmatik bir olayın etkisini atlatmaya çalışıyoruz. Evet, sürüsüyle ihmal sonucunda 300 ila 700 maden işçisinin ölümüne sebep olan Soma faciasından bahsediyorum. Bu olay sayesinde hepimizin kalbini acıtan, vicdanını sızlatan hikayeler duyduk, olaylara şahit olduk. Bu hafta içinde ben de dahil bir çoğumuz Halk TV ve Ulusal Kanal'ın başından ayrılmadık. Madencilerin çalışma koşullarını dinledikçe şaşkınlıktan ne diyeceğimizi bilemedik. En dayanıklısının bile gözlerini dolduran bu hikayelere değinerek kendim de dahil kimseyi ağlatmak istemiyorum ama bir yazıda Soma'ya değinmeden devam etmek istemedim.


Bu olay başta kurtarılan madenciler, kurtarma ekibi çalışanları ve tüm madencilerin aileleri olmak üzere tüm ülkede psikolojik anlamda büyük bir travma oldu. Hafızalardan yıllarca silinmeyeceğine eminim. Umarım bu facia bütün maden sahiplerine, madenleri özelleştirip bir de üzerine denetimsiz bırakan zihniyete büyük bir ders olur ve başka insanların canı yanmaz. Hepimizin başı sağolsun.


Faciada hayatını kaybeden bütün madencilere Allahtan rahmet, ailelerine sabır, yaralı kurtulan madencilere ise acil şifalar diliyorum.


Bugün harika bir gün dileyemiyorum çünkü önümüzdeki bir kaç #GünKömürKarası .







You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe