Sephora Jel Göz Makyajı Temizleyici İncelemesi

/
2 Comments




Uzun bir aradan sonra tekrar herkese günaydın! Günlük yazılarımı takip eden herkesin bileceği gibi bir süre hem teknik aksaklıklarımdan hem de ülkemizde yaşanan acı olaydan dolayı yazılarıma ara vermek zorunda kaldım. Daha doğrusu yazı yazacak enerjiyi kendimde bulamadım. Fakat sonunda kendimi toparlayıp bilgisayarın başına oturabildim. Bugün size Sephora'nın jel göz makyajı temizleyicisinden bahsedeceğim.


Bu ürüne Sephora'da dolanırken tesadüfen rastladım ve çok ilginç buldum. Balm ve jel makyaj temizleyicilerine uzun zamandır bir ilgim vardı fakat Türkiye'de bulmak hayli zor olduğundan hiç edinememiştim. Sonunda bu tarz bir ürüne 10TL fiyatla ulaştığım için mutluyum. ( Genelde bu tarz temizleyiciler 20£ - 50£ arası fiyatlarda oluyor.) Açıkçası ürün ilk bakışta çok küçük görünüyor fakat içerisinde 50 ML ürün var. Yani standart boy bir fondötenden 20 ML daha fazla.


Yapısı çok yumuşak ve ürün cildinizin ısısıyla sıvılaşıyor. Bu sayede göz çevresini rahatsız etmiyor. Üründen pamuğunuza az bir miktar alıyorsunuz ve gözünüzün üzerinde pamuğu bir kaç saniye bekletip çekerek siliyorsunuz. Tekrar yıkamanıza gerek yok ancak ben yıkama ihtiyacı hissediyorum. Far ve göz kalemini rahatlıkla çıkarıyor fakat maskara, eyeliner ve waterproof ürünlerde çok başarılı sayılmaz. Bu tarz ürünleri derinlemesine temizlemek için iki pamuk kullanmak gerekiyor, aksi takdirde ürünün kalıntıları kalıyor.


Bu sorununun dışında sevdiğim ve büyük ihtimalle tekrar alacağım bir ürün oldu diyebilirim.


Hepinize harika bir gün dilerim!










You may also like

2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım =) Ben misel sularla idare ediyorum ama waterproof ürünler için yağsız bir ürün almam almam lazım =/

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe