Real Techniques Açılı Fondöten Fırçası İncelemesi

/
1 Comments



Herkese günaydın! Öncelikle yaklaşık 1 haftadır yazı yazamadığım için özür dilemek istiyorum. Yazılarımın aksamasının sebebi daha önceden de bahsettiğim gibi teknik sorunlardı. Bunların üzerine vakitsizlik, tembellik ve yazacak konu bulamama eklenince 7 günlük bir boşluk oluştu. Lafı daha fazla uzatmadan ürün yorumlarıma geçmek istiyorum.


Bu fırçayı ilk olarak amazon.com dan ilk Real Techniques alışverişimi yaparken görmüştüm ancak paketi çok büyütmemek adına almamıştım. Son zamanlarda Real Techniques fırçalar Türkiye'ye gelmeye başladı ve ben de bu fırçayı Gratis'te bulup 27 TL'ye satın aldım.


Bu fırça fondöten uygulamak için seçeceğim en son fırça olurdu diyebilirim. Fondöteni yedirmek çok zor ve fırçanın yüzey alanı dar olduğundan fondöteni sürmek çok uzun sürüyor. Fırça son derece ince bir formda olduğundan krem allık, krem ürünlerle kontür ve aydınlatma işlemleri için çok uygun. Ben kontür yaparken fırçanın beyaz kısımlarına ürünü alıp kontürleyeceğim bölgeye 90 derece açı ile tutarak bir çizgi halinde uyguluyorum ve fırçanın yan tarafıyla veya fondöten uyguladığım fırçayla dağıtıyorum.


Krem allık uygularken fırçanın yan tarafıyla üründen bir miktar alıyorum ve fırçayı elimin üzerine sürerek hem ürünü ısıtıyorum hem de fazla ürünü elimde bırakıyorum. Fırçayı yan şekilde tutarak allığı yanaklarıma uyguluyorum ve kontürü dağıttığım şekilde dağıtıyorum. Bir süre önce tanıttığım Make Up For Ever HD Krem Allığımı bu fırça sayesinde kullanmaya ve sevmeye başladım diyebilirim.


Son olarak değinmek istediğim şey ise fırçanın diğer Real Techniques fırçaların aksine kıl dökmesi. Doğal fırçalarda olduğu gibi devamlı bir dökülmeden bahsetmiyorum ancak gözlemlediğim kadarıyla yıkama ve uygulama sıralarında bir kaç tel dökülme yaptı.


Bunun dışında sevdiğim bir fırça oldu diyebilirim. Real Techniques fırçaları Amazon.comdan, Feel Unique, Look Fantastic gibi kozmetik satışı yapan sitelerden, Gratislerden, belirli Watsonslardan ve makyaj malzemesi satışı yapan Migroslardan alabilirsiniz.

Hepinize harika bir gün dilerim!









You may also like

1 yorum:

  1. Diğer fırçalarına nazaran gereksiz geliyordu bu fırça bana ama kontür için kullanışlı göründü :) teşekkürler canım

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe