Instagram Nails

/
3 Comments





Herkese günaydın! 1 Mayıs İşçi bayramı dolayısıyla bugün yazı yayınlamamayı planlıyordum ancak kendimi tutamadım ve hazır boş vaktim varken size bayıldığım bir Instagram hesabından bahsetmek istedim.


Son zamanlarda Instagram'daki Nail Art videolarına takmış durumdayım. İzledikçe insanların ne kadar yetenekli olduklarını fark edip kendi adıma üzüldüm diyebilirim. Tırnaklarına tablo yapanlar mı arasınız, efektler verenleri mi? Instagram'da Nail Art diye arattığınız zaman inanılmaz şeyler karşınıza çıkabiliyor. Benim en beğendiğim hesap ise Nailsartvids. Nailsartvids, bu konuda yetenekli bir sürü insanın videolarının toplandığı bir hesap. 1 Milyonu aşkın takipçi sayısından videoların ne kadar iyi olduklarını zaten anlayabilirsiniz.


Yazıma oradan fotoğraflar eklemeyi çok isterdim ancak izinsiz içerik kullanmak istemediğimden benim zavallı görünüşlü fotoğraflarımla yazıyı bitirmek zorundayım. Eğer sizin de çok beğendiğiniz hesaplar varsa bana söylerseniz çok sevinirim! 







Hepinize harika bir 1 Mayıs dilerim!








You may also like

3 yorum:

  1. Merhaba Ege yazılarını beğenerek takip ediyorum ve sormak istediğim birşey var.
    Son resimde yüzük parmağındaki desene nasıl yaptın acaba?
    Kendi resimlerine zavallı demişsin ama bence nail art konusunda amatör biri olarak gayet başarılı yapmışsınsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim :) Süngerle yaptım canıım makyaj süngerine ojeleri şerit halinde sürüp beyaz taban üzerine uyguladım :)

      Sil
  2. harika görünüyorlar Baayıılldıım :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe