Flormar Light Summer Oje İncelemesi

/
2 Comments



Herkese günaydın! Bugün sizlere benim gözümde tam manasıyla hayal kırıklığı olan bir ojeden bahsedeceğim. İncelemeye geçmeden önce; teknik bir sorundan dolayı ne yazık ki dün bir yazı yayınlayamadım ve büyük ihtimalle aynı sorundan dolayı bir süre videolarım ve yazılarım aksayacak. Bunun için herkesten özür diliyorum ve oje incelememize giriş yapıyorum.


Öncelikle bu koleksiyonu gördüğüm zaman renklere bayıldım ve opak, pastel renklerde ojeler olacaklarını hayal ederek hemen ilk gözüme kestirdiğim ojeyi seçtim.  Fakat ne yazık ki tırnaklarıma uyguladığım zaman bu ojelerin şeffaf yapılı olduklarını fark ederek biraz hayal kırıklığına uğradığımı söylemek istiyorum. Koleksiyonun adı Light Summer. Tamam isim güzel fakat koleksiyonun adından ojenin yapısı hakkında çıkarım yapmamız bekleniyor olamaz değil mi?


Ojeyi uyguladığınızda ilk kat neredeyse şeffaf duruyor ve tırnakları çok soluk gösteriyor. Aşağıdaki fotoğrafta oje üç kat uygulandı fakat buna rağmen hala istediğim opaklığı alamadım. Kuruma konusunda; Tek kat uygulamada sorun yok ancak renk almak için kat kat sürüldüğünde oje dakikalarca kurumuyor ve bu uzun bekleme süresini mutlaka bozularak tamamlıyor.


Rengi dışarıdan çok güzel görünmesine rağmen bu oje benim için tam manasıyla bir hayal kırıklığı oldu. Umarım marka artık ojeleri yapılarına göre sınıflandırır (mat, parlak, saydam, opak gibi) ve biz de tahminlerle alışveriş yapmaktan kurtuluruz.


Hepinize güzel bir hafta diliyorum!





You may also like

2 yorum:

  1. aldığıma alacağıma pişman olduğum bir oje! flormar çalışanın tamamen opaklaşıyor demesi üzerine aldım eve gelip denediğimde nasıl kızdım anlatamam!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin ki daha da fenaymış ya :(

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe