Burgundy Edit

/
2 Comments



Herkese günaydın! Bordo oje merakımı az çok herkes duymuştur. Açıkçası bordonun sadece siyaha yakın, şarap rengi tarzı tonlarına bayılıyorum. Özellikle kısa tırnakta son derece şık ve elegan duruyor. Bugün size birbirine renk açısından dupe olabilecek üç farklı ojeden bahsedeceğim. Bunlar Essie Wicked, Flormar 323 ve The One Cherry Chic.


Essie Wicked : Essie'nin en güzel bordo ojesi bana göre Wicked'dir. Ne zaman Essie standındaki bordo ojelere yönelsem ilk elime aldığım renk bu olur. Essie'nin web sitesinde ödüllü bir oje olduğu söyleniyor. 20 TL'lik fiyatı bir hayli fazla ancak kalıcılığı gayet yerinde, ilk katta rengini veriyor fakat ben iki kat uygulayarak siyaha çalan bordo elde etmeyi seviyorum. Tırnakta çok çabuk kuruyor. Yapısı yumuşak ve kremsi olduğundan sürümü gayet kolay. Daha uygun fiyatlı olsaydı çok daha tercih edilebilir bir oje olurdu diye düşünüyorum.


Flormar 323: Flormar'ın bugüne kadar yaptığı renk itibariyle en iyi ojelerden bir tanesidir. İlk kat vişne rengiyken ikinci katta koyu bir şarap rengi oluyor. İlk kullanmaya başladığım zamanlarda yapısı güzeldi fakat zamanla kurumaya ve yoğunlaşmaya başladığını hissediyorum. Bir diğer hoşlanmadığım özellik ise tırnakta kurumak bilmiyor. Kalıcılığı orta seviyede diyebilirim. Bunun dışında sıklıkla tercih ettiğim bir ojedir.


The One Cherry Chic: Bu ojenin rengine bayılıyorum. İlk katta vişne rengi gibi dururken ikinci katta siyaha çalan harika bir bordo oluyor. Tırnakta diğer ojelere kıyasla daha parlak duruyor. Bu ojenin yapısını fazla koyu buldum. Sürerken zorlanabiliyorsunuz. Fırçasının kalın oluşu güzel ancak esnek olmadığından sürüm çok kolay değil. Kalıcılığı fena değil. Tırnaklarınız suya fazla temas ediyorsa kısa zamanda bozuluyor ancak sudan ve zarar verecek yüzeylerden uzak durulduğunda 2 - 3 gün kadar idare ediyor.


Hepinize harika bir gün dilerim!






You may also like

2 yorum:

  1. Oriflame the oneın ambalajı çok şık

    YanıtlaSil
  2. tirnaklarinizda da gosterseniz olur mu acaba? cok merak ettim tirnakta duruslarini :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe