Yes To Carrots Exfoliator İncelemesi

/
0 Comments



Herkese günaydın! Bugün sizlere hayatım boyunca kullandığım en yumuşak yapılı peeling etkili exfoliator'dan bahsedeceğim. Yes To Carrots Exfoliator benim Sephora indirimiyle aldığım bir üründü. Kendisinden çok bir beklentim yoktu ve yapısının sert olacağını, gözenekleri açtığını hissettiğiniz ürünlerden olacağını hayal etmiştim. Yanlış anlaşılmasın, o tarz ürünleri seviyorum; sadece, bugüne kadar hep onlardan kullandığım için başka türlüsünü hayal edememiştim.



Yes To Carrots Exfoliator tahminimin aksine son derece yumuşak ve hafif yapılı bir ürün. Yumuşak bir kremin içine deniz tuzu gibi bir madde katılmış ve bu ürün yapılmış dersem bu ürün hakkındaki en doğru tanımı yapmış olurum diye düşünüyorum. Kreme benzeyen yapısı sayesinde yüzünüzü yıkadıktan sonra bir süre cildiniz yumuşacık oluyor. Fakat bir kaç saat sonra tuzun etkisiyle cilt kurumaya başlıyor.



Bu ürünün temizleme özelliğinin gayet iyi olduğunu düşünüyorum. Makyajımı dahi çıkarmakta zorlanmadı. Makyajımı çıkardıktan sonra tonikle sildiğimde ise pamukta hiç bir kalıntı yoktu. Fakat tabi ki bu işlemi her zaman uygulamak faydalı değil. Cildi yıpratabilir. Bu ürünü de maksimum haftada iki defa kullanmak yeterli olaacaktır.


Hepinize harika bir gün dilerim!






You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe