Yeni Youtuber!

/
4 Comments


Herkese günaydın! Dünkü yorgunluğumdan dolayı bir güzellik postu hazırlayamadım fakat bugün sizinle bir arkadaşımı tanıştırmaya karar verdim. İşte karşınızda Işık. Işık benim eski okulumdan bir arkadaşım. Dünya tatlısı, koyu bir hayvansever, müzik zevki olan komik bir insan. Youtube dünyasına henüz katıldı fakat ben şimdiden başarılı olduğunu düşünüyorum :) Yakında kendisi ile çekeceğimiz iki ortak video onun ve benim kanalımda olacak. O zamana kadar Işık'ın ilk videosuna buradan ulaşabilirsiniz.


Hepinize harika bir gün dilerim!







You may also like

4 yorum:

  1. youtube adresini paylaşabilirmisin Işığın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.youtube.com/user/MrNinjaLady

      Sil
  2. Abone oldum ikinizde cok tatlisiniz ;)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe