Urban Decay Naked 3 Palet İncelemesi + Swatchlar

/
8 Comments



Herkese günaydın! Bugün çok heyecanlı olduğum bir postla karşınızdayım. Feel Unique'ten 37 pounduma kıyıp gümrükte takıldığında ne yapacağımı düşünerek sipariş verdiğim Urban Decay Naked 3 paletim 17 gün sonra elime ulaştı. Kargo paketinin üzerinde gümrükçe kontrol edildiği yazıyordu ve PTT'ye kargoyu almaya gittiğimde 2,60 TL gümrük vergisi ödedim. Demek istediğim, paket takılmadı. Bir erkek ismine sahip olmamdan dolayı mıdır yoksa gümrük memurlarının iyi günleri olduğundan mıdır bilmiyorum fakat çok mutluyum! Lafı daha fazla uzatmadan ürüne geçiyorum.





Naked paletlerin üçü de çok güzeller ve kullanışlılar. Fakat bana soracak olursanız Naked 3 yerine Naked1'i tercih ederdim. Çünkü içerisinde benim sıklıkla tercih ettiğim kahve tonlarını barındırıyor. Naked 3 benim için fazla pembe, leylak, mauve tonları içeriyor. Fakat elbette ki içlerinde bayıldığım ve severek kullanacağım bir sürü renk var. Şimdi renklere yakından bakalım.






Strange: Mat krem/beyaz.

Dust: Simli toz pembe. Aşırı derecede dökülme yapıyor ve adından da anlaşılacağı gibi toz toz oluyor. Presslenmiş bir sim gibi bir yapısı var.

Burn Out: Rosegold  pembe.

Limit: Soğuk eflatun / mauve.






Buzz: Soğuk tonlu bir pembe. İçerisinde mürdüm tonu da barındırıyor.

Trick: Bakır turuncu. Pigmentasyonu diğerlerine nazaran daha az.

Nooner: Gri tonlu mor. Limit'e göre daha koyu bir rengi var.

Liar: Mürdüm- Taupe rengi. Mugshot'dan daha pembe.




Factory: Sedefli koyu kahve.

Mugshot: Sedefli Taupe rengi. Liar'a kıyasla daha soğuk ve pembelik içermeyen bir ton.

Darkside: Koyu, mavimsi gri.

Blackheart: İçerisinde mürdüm yansımalar barındıran siyah.


Umarım renk tanımlarım yeterli olmuştur. Özetle paletteki bir çok renk, pembe olmasalar bile paletin ahengini sağlamak amacıyla içerisinde pembe tonlar barındırıyor ve ben pembe tonlar kullanmayan biri olduğum için o renkler pek benim tarzıma uygun değil. Ancak gene de koyu tonlar başta olmak üzere severek kullanacağım bir palet olacak.



Hepinize harika bir gün dilerim!











You may also like

8 yorum:

  1. çok çok uyguna almışsın ben de aldığım günden beri her rengini çok bayılarak kullanıyorum.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa nasıl sevindim şu an ben de pahalıya aldım diye üzülüyordum :D Teşekkür ederiimm

      Sil
  2. inanmıyoruum gelmiş =) güle güle kullan tatlım çok sevindim senin adına ^^ ben bu paleti sadece 2 rengi için istiyorum desem ayıp olur mu? =) MAC de benzerlerini bulursam süper olur aslında =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayneen teşekkür ederiiim :* Biliyor musun bir çok renk mactekilere çok benziyor kesinlikle bulunur bence ::))

      Sil
  3. Güle güle kullan benim de almayı çok istediğim paletlerden kendisi:))

    YanıtlaSil
  4. Ben de 3 naked arasında karar vermeye çalışıyordum bu yazı güzel oldu o yüzden :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe