Twinks Only

/
3 Comments



Herkese günaydın! Bugün günlük kullanım için son derece pratik bulduğum bir makyajın adım adım uygulamasını içeren bir postla karşınızdayım. Bu makyajda MAC Twinks far, Rimmel Rich Russet likit far ve rimel kullanacağım. 




İlk olarak baz işlevi görmesi açısından Rimmel likit farı göz kapaklarıma uyguluyorum ve parmaklarımla dağıtıyorum. Ürün parmaklarla dağıtıldıktan sonra ilk anki kadar kahve durmuyor. Bu yüzden uygulayacağımız farın rengini çok fazla değiştirmiyor.




Ardından likit farın üzerine MAC'ten Twinks isimli farı uyguluyorum. Twinks benim en sevdiğim MAC farlarından bir tanesidir. Ne zaman makyaj yapsam mutlaka elim Twinks'e gider. Rengi mürdüm yansımalı bir acı kahve olarak tanımlayabilirim. Farı büyük bir karıştırma fırçası ile gözümün dış köşelerine oturtup iç köşelere doğru dağıtıyorum.




Son olarak kirpiklerime maskara uyguluyorum. Bazı zamanlar kirpik diplerimi siyah kalem ya da farla destekleyerek daha belirgin bir görüntü yaratıyorum. Bazen de daha doğal görünmesi amacıyla maskara ile bırakıyorum. Her şekilde son derece basit ve hoş görünen bir makyaj olduğunu düşünüyorum. 


Hepinize harika bir gün dilerim! 






You may also like

3 yorum:

  1. Çok hoş olmuşşş <3 =) Bu arada tatlım birşey dikkatimi çekti kaşların normalde çok güzeldi ama burda kaş jeli uygulamışsın sanırım birbirine yapışmış gibi gözükmüş =/ üründe sıkıntı var sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim :)) Aynen bir kaymışlar tuhaf olmuş :/

      Sil
  2. Bence kaşların gayet güzel görünüyor dağılma felan göremedim ben makyajın çok doğal görünüyo çok yakışmış canım Twinks mulch patina sable naked lunch macın bu farları vazgeçilmezim :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe