The New Purse

/
6 Comments



Herkese günaydın! Bugün size son zamanlarda alıp oldukça geniş ve kullanışlı oluşundan dolayı bayıldığım ve severek kullandığım bu çantadan bahsedeceğim. Öncelikle bu çantayı Mudo Outletten indirimle 49 TL'ye aldım. Telefon, anahtarlık, kalem gibi ıvır zıvırlar için gözlere sahip ve bu gözlerin dışında içine bir sürü şey daha alacak kadar geniş. Benim gibi çantasında yok yok tipler için ideal diyebilirim. Ağız kısmı çok geniş ve tüm içerideki dağınıklığa rağmen aradığınızı hemen görebiliyorsunuz.


 Bir çanta için çok fazla konuştum farkındayım ama şunları söylemeden bu yazıyı bitirmek istemiyorum. Çantanın dış malzemesi deriye yakın bir malzemeden ve oldukça kalın. İçinin temizliği zor olacaktır fakat dışının silinebilir olması güzel. Yapıldığı materyaller dolayısıyla çanta biraz ağır fakat bunun dışında benim gözümde hiç bir eksisi yok.


Eğer sizin de çantanızın içi son derece dağınık bir mağaraya benziyorsa Mudo Outletlere bu çanta için bakmanızı öneririm.

Hepinize harika bir gün dilerim!






You may also like

6 yorum:

  1. gerçekten çok şık kullanışlı bir çanta sağlıcakla kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle düşünüyorum teşekkür ederiim :))

      Sil
  2. Cantamda ne var cekersin artikk ege :))

    YanıtlaSil
  3. Ankarada neredeki Mudo Outletten aldın Ege :) bir de yan askısı var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Optimum AVM den aldım ama ordaki sondu :(

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe