Soluk Tonlu Allıklar ile Kontür Yapımı

/
6 Comments



Herkese günaydın! Bugün size soluk pembe allıklarla yanaklarımı nasıl kontürlediğimden bahsedeceğim. Biliyorum bir çok kişiye saçma gelecek çünkü ''Kontür soluk tonlu bronzlaştırıcıyla yapılır.'' fikri kalıplaşmış ve büyük kitleler tarafından öyle kabul edilmiş. Kontür uygulaması yüzün gölgede kalan, içe dönük kısımlarını daha da koyulaştırarak çıkık kısımlarındaki kemiklerin daha aydınlık gösterilmesini amaçlıyor. Bu koyultulmak istenen alanlara, oradaki gölgenin rengine yakın bir ton uygulanarak doğal durması amaçlanıyor.


Amacım bu tez yanlış, bunu uygulayın demek kesinlikle değil. Benim amacım sadece bir alternatif göstermek. Eğer kontür pudrası yüzünüzde çamur gibi duruyorsa soluk, kahve tonlu allıklar kontür işleminde işinizi görecektir. Benim kullandıklarım Too Faced Full Bloom Blush - Cocoa Rose  ve  MAC Blushbaby. Blushbaby bu iş için Cocoa Rose'a göre daha pembe kalıyor bu yüzden bu iş için genelde tercihim Cocoa Rose oluyor. Ne yazık ki cilt tonu farklılıklarından dolayı bana uyan bir allık size uymayabilir. Bu yüzden piyasada cildinizde soluk duran allıkları aramakta yarar var.


Pembenin dışında soluk, küf yeşili farlar (MAC Coquette) ciltle iyi bütünleştirildiğinde kontür olarak son derece doğal ve etkili bir bitiş veriyor. Günlük kullanım için yeşil biraz zor bir renk olabilir çünkü cilde iyi yedirilmediğinde sizi hastalıklı gösterebilir. Ancak soluk pembe hem cildi canlı gösterecek hem de başka allık uygulamanıza gerek bırakmayacaktır. Aşağıdaki fotoğrafta MAC Blushbaby ile yapılan kontür tarzı uygulamayı görebilirsiniz. 


Hepinize harika bir gün dilerim!







You may also like

6 yorum:

  1. Blushbaby yi bu yüzden çok seviyorum ben hafif kontur bölgesinin üzerine çıkıp allık kontur olayını tek seferde bitiriyorum =) Sende de çok hoş duruyor bu renk :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle düşünüyorum :o Teşekkür ederiim :*

      Sil
  2. Makinanin markasi kodu falan ne acaba cok guzel cekim yapmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. panasonic lumix DMC FZ62 kullanıyorum :)

      Sil
  3. Harika görünüyorsun :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe