Solait Instant Bronzing Foam Köpük Bronzlaştırıcı İncelemesi

/
4 Comments


Herkese günaydın! Bugün size Solait Instant Bronzing Foam köpük bronzlaştırıcıdan bahsedeceğim. Bronzlaştırıcıları koyu buğday hatta esmere yakın cilt tonuna sahip biri olmama rağmen seviyorum çünkü cildin soluk sarı rengini alıyor ve bir canlılık getiriyor. Vücut bronzlaştırıcılarla daha şık ve fit duruyor.


Geçen sene yılın bu zamanlarında bronzlaştırıcılar çıktığında köpük olanları deneyememiştim fakat bu sene çıkar çıkmaz almak istedim. Bu bronzlaştırıcı Light/Medium olan rengi dolayısıyla cilt tonuma çok yakın. Arada yarım ton kadar fark var ancak bu küçük fark bile cildi oldukça değiştiriyor.


Bu bronzlaştırıcı wash off yani yıkayınca çıkan türden olduğu için çok uzun ömürlü değil. Köpük formu uygulama kolaylığı sağladığından homojen bir şekilde dağıtmak zor olmuyor ve cilt üzerinde belirli bir yerde birikme gibi bir sorun yaşatmıyor. Bu açıdan beğendiğim bir ürün oldu. Bu ürünü Watsonslardan 15 Tl civarında bir fiyata alabilirsiniz.

 Hepinize harika bir gün dilerim!







You may also like

4 yorum:

  1. bu ürünü uyguladığımdaa kolumda ayı renk duruyor bir kaç saat içindemi gösterir etkisini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen. Bronzlaştırıcılar 4-6 saat arası bir sürede oturuyolar ve tam rengi o zaman veriyolar

      Sil
  2. Bu bronzerlerdan hangisini önerirsin? Videonu izledim. Ve bunu elbise giyeceğim için alicam ama hangisi daha iyi bilmiyorum !? Elbiseye bulaşır mı? Ya da terlediginde akar mi ? Cevaplarsan COOOOK mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünlerden hangisini kullansam bilmiyorum?! Videoyu izledim. Elbise için alicam fakat terledigimde akar mı? Elbiseye bulaşır mı? Cevaplarsan COOOOK mutlu olurum

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe