Rimmel London Lemon Drop Oje İncelemesi

/
4 Comments



Herkese günaydın! Son zamanlarda pastel tonlu ojeleri çok beğenmeye başladım ve her ne kadar cilt tonuma hiç yakışmasa da limon - şeftali renklerini çok modern buluyorum.Bugün size Rimmel London Lemon Drop isimli limon rengi ojeden bahsedeceğim.


Ojenin tam rengini iki katta alabiliyorsunuz. Çabuk kuruyorlar ve bir kaç gün idare ediyorlar. Kokuları oldukça hafif. Rengi dolayısıyla da severek kullandığım bir oje oldu.


Bu ojeyi Watsonslardan emin olmamakla birlikte 3,99TL'ye alabilirsiniz.


Hepinize harika bir gün dilerim!





You may also like

4 yorum:

  1. Ahh ah ben bu renkte ojeleri 3 sene önce araya araya şiştim! vee kendim yapmıştım =) Bunun tonu da çok hoşmuş gördüğüm yerde alırım ^^ Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla tebrik ederim nasıl yapılır ya bu renk :D Teşekkür ederiiim

      Sil
  2. Çok güzel bir renk, en yakın zamanda ben de bir tane edineceğim :))

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe