NYC Kohl Kajal Göz Kalemi İncelemesi - 002 Chocolate Brown

/
2 Comments



Herkese günaydın! Bugün size kahverengi kalem arayışıma son veren NYC Kohl Kajal - 02 Chocolate Brown kalemden bahsedeceğim. Rengini acı kahve olarak tanımlayabilirim. Kalem ne çok yumuşak, ne de çok sert. Pigmentasyonu gayet iyi. Kalıcılığı ne yazık ki çok iyi değil ancak altına pudra ürün kullanıldığında uzun süre dağılma yapmıyor. Göz içlerine hiç bir şekilde kullanmanızı tavsiye etmiyorum çünkü gözleri yakıyor. Göz dışına kullanıldığında ise böyle bir problem yaşamadım.


Bu kalemin her göz rengine çok yakışacağını düşünüyorum. Ben genellikle okula giderken alt ve üst kirpik diplerime uyguluyorum ve parmaklarımla dağıtıyorum. Hafifçe maskara ile desteklendiğinde belirgin ve son derece doğal duran gözler elde edilebiliyor. Kalemin fiyatı çok uygun. Bu yüzden eğer göz içlerine uygulamayacaksanız kesinlikle tavsiye edeceğim bir kalem olacak.


Bu kalemi emin olmamakla beraber 3.99 TL'ye Watsons'tan satın alabilirsiniz. 


Hepinize harika bir gün dilerim!






You may also like

2 yorum:

  1. Gözün iç kısmınada uygulayabileceğimiz akmayan kahverengi göz kalemi önerin var mı canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. flormarın style matic siyah göz kalemini kullanıyorum normal kullanımda akıyor ama gözün içini kulak pipetiyle kurutup kalemi sürüp üzerine aynı renk farla sabitleyince hiç oynamıyor :)

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe