NYC Applelicious Lip Balm İncelemesi

/
2 Comments



Herkese günaydın! Bugün size bir kaç haftadır elimde bulunan NYC Applecious Lip Balm (354 Apple Blossom)'dan bahsedeceğim. Adında ve reklamlarında söylendiği gibi harika bir şekilde elma kokuyor. Ne yazık ki tadı yok. Bu lip balm nemlendirmekten çok renk vermesi amacıyla üretilmiş diyebilirim. Dudaklara hoş bir pembelik katıyor.


Dudaklara sürüldükten sonra pütürlü bir his veriyor. Bu histen çok hoşlanmadım ancak hem renk versin hem de nemlendirsin diyorsanız oldukça iyi bir seçenek diye düşünüyorum.


Bu ürünü 5,99TL'ye Watsonslardan alabilirsiniz.

Hepinize harika bir gün dilerim.








You may also like

2 yorum:

  1. Simli olması hosuma gıtmedı acıkcası o yuzden tam anlamıyla denemedım bıle cekmecede beklemede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilerek simli mi diye baktım diğer modellerin hepsinde vardı :/ Bendekinde sim neredeyse yok ondan sevdim :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe