Maybelline Eye Studio Far

/
8 Comments




Herkese günaydın! Bugün son zamanlarda severek kullandığım göz makyajından bahsedeceğim. Yapımı son derece kolay ve duruşu  oldukça hoş. Baz olarak gözlerime Maybelline Color Tattoo - Permanant Taupe'u uyguluyorum. Bu hem uygulayacağım farın tutunmasını hem de rengin belirdin durmasını sağlıyor. Üstüne de Maybelline Eye Studio 720 Iced Fudged farı uyguluyorum. Bu far beklediğimden fazla dökülme yapıyor bu yüzden altına baz ürünü kullanmadan far durmuyor. 


Bu kombodan memnun kaldığımı söyleyebilirim. Far fazla simli ancak içindeki kahve - taupe tonlarına bayıldım. Siyah göz kalemi veya farla desteklendiğinde çok güzel duruyor. Bu farı 10 TL'ye Watsonslardan alabilirsiniz.


Hepinize harika bir gün dilerim!








You may also like

8 yorum:

  1. Seni her gün düzenli takip ediyorum. Yazılarını beğeniyorum. Ankara da olman benim için bir artı. Tarzlarımız da benziyo. Ama keşke yazılarında biraz daha özenli olsan. Hemen aceleyle yazıp çıkıyo gibi bi havan var. Yaptığın makyajın fotoğrafını çekip koysan Swatch lara biraz daha dikkat etsen daha zevkle okurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de fark ediyorum malum koşturmacadan bilgisayarın başına zor oturuyorum :( Bu yapıcı eleştiri için cidden teşekkür ederim böyle şeyler duymak kendimi geliştirmem açısından çok yararlı oluyor :)

      Sil
  2. Egee farın swatchunu merak ettim ayrıca bu tonlar sana çok yakışıyor :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :) Ekleyemedim bir türlü ya çektiklerim güzel çıkmamış :(

      Sil
  3. Canim r3nkler cok guzel :) oda turu cekebilir misin bir ara acaba ? ?

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim :) bekliyorum yeni yazılarını.

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe