MAC Twinks Far İncelemesi

/
2 Comments




Herkese günaydın! Bugün sizlere yeni ve son MAC far favorim olan Twinks'ten bahsedeceğim. MAC websitesinde bu rengi sedefli koyu mürdüm olarak tanımlamış. Ben bu tanıma katıldığımı söyleyebilirim fakat bu tanımı duymadan, kendi yorumumla bu rengi mürdüm yansımalı acı kahve olarak tanımlardım.


Renk, koyu göz makyajı sevenler için harika. Göz kapağına sürülüp, belki daha koyu bir farla desteklenip harika bir sonuç elde edilebilir. Bunun dışında sadece maskarayla da günlük makyajda çok güzel sonuç alınabilir. 


Hepinize harika bir gün dilerim!






You may also like

2 yorum:

  1. Bu rengi çook seviyorum =) Güle güle kullan tatlım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaahhh di mi di mi :)) Teşekkür ederiim :*

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe