MAC Phloof! Far İncelemesi

/
5 Comments




Herkese günaydın! Bugün MAC paletime eklediğim son far olan Phloof! 'tan bahsedeceğim. Rengini pembe yansımalı soğuk bir beyaz olarak tanımlayabilirim. MAC ise websitesinde bu rengi buz beyazı olarak tanımlamış.


Bu renk aydınlatmak dışında makyaj yapmak zor geldiği zaman göz kapaklarına uygulayıp maskara ile desteklemek için harika bir renk. Beyaz tenlilerde bu makyaj daha iyi duracaktır çünkü renk fazlasıyla soğuk bu yüzden koyu bir tende sırıtacaktır. Ben daha bronz tonlu farlarla destekleyerek kullanmaktan hoşlanıyorum.


MAC paletinizde mutlaka olsun diyebileceğim bir renk değil ancak bu tarz renkleri sevenler için hoş bir seçenek olabilir. 


Hepinize harika bir gün dilerim!






You may also like

5 yorum:

  1. renk harika :)) aydınlatıcı gibi de kullanılabilir sanki ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bence de olur hatta çok da şık olur :)

      Sil
  2. Ben blog satisi icin size mail atmstm ama bi kac urununze tlibimde ilglnrsnz cok sevnrm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almadım ne yazık ki benim blog satışım mı gizeminki mi? benimkisi için egetunca0@hotmail.com gizeminki için gizemilktan92@hotmail.com'a mesaj atabilirsin :)

      Sil
  3. Blog satsnzda bi kac urune talibim mail attim ama donmediniz

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe