Hangisini Almalı? MAC Palet VS Urban Decay Naked 3

/
4 Comments


Herkese günaydın! Bugün size görüşlerimi paylaştığım bir yazı hazırladım. Son zamanlarda far paletleri bildiğiniz gibi çok revaçta. Urban Decay ve MAC ise en çok aranan ve alınan paletler. Ben bugün size iki paletin de benim gözümden artılarını ve eksilerini anlatacağım ve kararı size bırakacağım.


Naked 3 palet (BURADA) renkler açısından beni çok memnun etmedi diyebilirim. Original Naked paleti kesinlikle tercih ederdim. Mac paletinizi ise kendiniz oluşturduğunuz için paletin tamamı sevdiğiniz renklerden oluşacaktır. Urban Decay palette ise kişisel düzenleme yapılamıyor. İki markanın da far kalitesi harika. Her ne kadar istisnalar olsa da renkler genel olarak pigmentli ve uygulaması kolay.


Naked 3 palet fiyat olarak MAC paletten çok daha uygun. Ben Naked Paletimi 37 Pound'a Feel Unique'ten almıştım. MAC palette sadece farlar 37 TL. Bunun yanında bir de paletin dış kabını ve içindeki separatörü almanız gerekiyor. Make Up Artist indirimiyle bile oldukça yüksek, tek seferde alınamayacak bir meblağ ortaya çıkıyor.


MAC paletin tek bölmesine 15, çift bölmesine 30 far yerleştirebiliyorsunuz. Urban Decay paletlerde ise toplam 12 far var. Mac paletler Make Up Artistler için üretildiğinden ayna veya fırça barındırmıyor. Naked paletler ise kişisel kullanım için üretildiğinden içinde fırça ve aynasıyla geliyor.


Son olarak her ne kadar MAC farlar daha büyük görünse de Urban Decay ve MAC farların gramajı 1,3gr.


Umarım doğru seçeneği arayanlara ve arada kalanlara yardımcı bir yazı olmuştur. Hepinize harika bir gün dilerim!




You may also like

4 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş canım:) Ben o naked 3den sadece limit ve nooner rengini istiyorum yaa mac de benzeri var mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ceydaa :)) Bildiğim kadarıyla yok yaa mauve rengi ben hiç görmedim macte :( Ama bir yerde olan başka yerde olmuyor gidip aransa bulunur bence :/

      Sil
  2. Harika bir karşılaştırma yazısı olmuş

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe