Flormar Style Matic Eyeliner İncelemesi

/
0 Comments


Herkese günaydın! Bugün size alırken beklentimin yüksek olduğu, fakat beklentimi karşılamayan bir ürün olan Flormar Style Matic serisinin siyah göz kaleminden bahsedeceğim. 


Bu ürün hakkında ilk söyleyeceğim şey sabitlenme özelliği çünkü ürünün satışı sırasında bana sürekli tekrarlanan şey akma yapmıyor oluşuydu. Normal ve kuru göz kapaklarında sorun yok ancak benim gibi yağlı göz kapaklarında altına far uyguladıktan sonra kalemi sürüp sonra bir kaç saniye beklemek gerekiyor. Sonrasında ise kalem uzun süre bozulmadan yerinde kalıyor. Altına far uygulamadan kullanıldığında bozulmalar oluyor. Göz içlerinde performansı daha düşük. Günün sonunda yoğunluğu azalıyor, hafiften akıyor ve gözün iç kısımları griye dönmeye başlıyor. Buna rağmen ürünü çıkartmak oldukça zor. Ben Biodermalı pamuğu gözümde bir süre bekletip çekerek çıkartıyorum.


Yapısının orta sertlikte olduğunu söyleyebilirim. Ne çok yumuşak, ne çok sert. Yağlı bir yapısı var. Pigmentasyonu gayet iyi. Eyeliner olarak kullanmak için uygun bir seçenek olduğunu düşünmüyorum. Daha çok kirpik diplerine sürüp dağıtmak veya göz içlerine uygulamak için uygun bir ürün. Fakat eyelinerınızın altına kullandığınızda kalıcılığını arttırıyor. 


Flormar mağazalarından 13,5 TL'ye alabilirsiniz.


Hepinize harika bir gün dilerim!









You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe