Flormar Kirpik Kıvırıcı İncelemesi

/
2 Comments


Herkese günaydın! Bugün size Flormar kirpik kıvırıcısından bahsedeceğim. Kirpiklerim zaten kıvrık olduğundan daha önce hiç kirpik kıvırıcısı kullanma ihtiyacı hissetmemiştim. Fakat son zamanlarda sanıyorum rimel kullanmaktan veya ovarak temizlemekten kirpiklerimden bir iki tel aşağıya düşmeye ve kıvrıklığını yitirmeye başladı. Ben de onları toparlamak için hem uygun fiyatlı hem de iş gören bir kirpik kıvırıcısı aramaya başladım.


Bir çok kişi ucuz kirpik kıvırıcıların kirpiklerini döktüğünü, kopardığını söyledi. Bu yüzden bir kaç lira daha koyarak kirpiklerimi koparmayacağına inandığım bir ürün almak istedim. Geçenlerde Flormar standında rastladığım ve 7,50 TL'ye aldığım kirpik kıvırıcıdan memnun kaldığımı söyleyebilirim. Kısa vadeli konuşmak gerekirse; kirpiklerimi kıvırıyor, koparmıyor, mekanizması bana kırıldı kırılcak gibi gelse de henüz bir problem yaşamadım. Tek sorunum gözümün iç kısmındaki kirpiklere yeterince ulaşamıyor olmam. Bunun dışında kesinlikle işimi gören bir ürün oldu.


Hayalimde bir Shu Uemura almak var ve kesinlikle bir gün gerçekleştirmeyi umuyorum. Ancak Flormar kirpik kıvırıcı, yeni başlayan birisi için uygun bir ürün olur diye düşünüyorum.


Hepinize harika bir gün dilerim!






You may also like

2 yorum:

  1. Egee :) ben korkuyorum bunu kullanmaya ya:(( gozum kalicakmisgibi hissediyorum :)
    Senden daha cok video bekliyorum hemde eglenceli sesini ozledik valla :) bide cantamda ne var videosu listende olsun lutfen :) B.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D teşekkür ederim yorumu yazdığın gün bir tane düzenliyordum :P bugün yükledim hatta :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe