Blog Deposu Moda Blogları Çekilişi

/
8 Comments


Merhaba! Nisan'ın 5'ine kadar yazı yayınlamayacağımı söylemiştim fakat yazı yazmayı o kadar özledim ki kısa da olsa bir video postu yayınlamak istedim. Blog Deposu'nun hazırladığı moda blogları çekilişi ile 2 blog, Blog Deposu'nun sayfasında 1 haftalık reklam hakkı kazandı.


Kazanan bloglar :
1- http://modamasallari.blogspot.com.tr/
2- http://www.modalizaa.com/


Kazanan blogları tebrik ederim. Videoyu aşağıdan veya youtube kanalımdan izleyebilirsiniz. 5 Nisan'da görüşürüz! Hepinize harika bir gün dilerim!

Kullandığım DNS : 173.230.156.28









You may also like

8 yorum:

  1. Bu dns youtube girer mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. giriyor ben de bunu kullanıyorum

      Sil
  2. Bir sıkınti yasanmaz dimi dns de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısa vadede olmaz ama uzun vadede olur mu bilmiyorum:/

      Sil
  3. Cok guzel olmussun bu videoda canim o renk sana cok yakismis ;)
    Ygsnasil sonucun ne alaemde merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim :)) ne çok iyi ne çok kötü diyim ama az çalışan birine göre iyi :)

      Sil
  4. çok teşekkür ederim youtuba girip videolarını izleyemiyordum sayende girebildim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa iyi bari sevindim olduğuna :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe