2 Essie

/
3 Comments



Herkese günaydın! Geçen akşam sade ve temiz görünümlü tırnaklara kavuşmak adına tırnaklarıma Essie Mademoiselle'i uyguladım. Tam kurudular yatabilirim derken resmen şeytan dürttü ve okulumdaki oje serbestliği (sadece son sınıflar!) nedeniyle tırnaklarımda bir hareket olsun istedim. Ve elimdeki en sevdiğim simli oje olan Essie Cut Above'u top coat olarak uyguladım. 


Göründüğü üzere hem çok belirgin durmuyor, hem de yansımaları hoş görünüyor. Ha gerekli miydi? Kesinlikle hayır. Siyah bir ojeyle çok daha hoş görünebilirdi ama temiz görünmesi açısından siyahtansa bu silik görüntüyü tercih ederim. Ojelerin çıkma konusuna hiç girmiyorum. Zira simli ojeler hakkında tek nefret ettiğim durumdur.

Lafı daha fazla uzatmıyorum, hepinize harika bir gün diliyorum!






You may also like

3 yorum:

  1. Ege iki güzel rengi tırkalarında çok güzel kombin yapmışsın çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe