Yeşil Tonlu Ciltler İçin Fondöten Yapımı // Foundation for Olive Skin

/
3 Comments





Herkese günaydın! Dünkü yazımda size ''Olive Skin'' denilen yeşil tonlu cilt renginden bahsetmiştim. Yeşil tonlu ciltler için fondöten bulmak çok zor. Hatta neredeyse imkansız. Bu durumdan muzdarip biri olarak bugün size nasıl yeşil tonlu fondöten yapılabileceğinden  bahsedeceğim.




Kullanılan ürünler:

1- The Balm Shady Lady Vol 3- Run Around Rebecca 
2- L'oreal Lumi Magique Fondöten (Gold Sand) 
3- Benefit Hello Flawless Oxygen Wow (Cheers to me champagne)
4- Farı kazımak için bir fırça
5- Ürünleri karıştırmak için bir kavanoz.


İki fondöten kullanmamın nedeni fondötenleri karıştırarak cilt tonumu elde etmemden kaynaklı. Eğer cilt tonunuza yakın bir fondöteniniz varsa yalnızca onu kullanabilirsiniz. 






Öncelikle fardan bir miktar alarak kabımın içine döküyorum. Ölçüyü kaçırmamaya özen gösterin. Yoksa cildiniz fazla yeşilimsi ve soluk durabilir.

Cilt tonuma uygun olması açısından 1 pompa açık, sarı tonlu; 2 pompa koyu, nispeten daha pembe tonlu fondötenden ekliyorum. Sarı ve sarının pembeye yakın tonlarını karıştırınca fondöten yüzümde daha doğal duruyor. Eğer cilt renginiz benimkine yakınsa bunu denemenizi öneririm. 

Eğer elinizde tek bir fondöten varsa ve cilt tonunuza yakınsa sadece onu kullanabilirsiniz.

Hepsini kabın içinde homojen bir renk elde edinceye kadar karıştırıyorum.


**Kullandığım far simli olduğundan cildinize kuvvatli ışıkta yakından bakıldığında minik yeşil simler görülebiliyor. Günlük yaşantıda hiç belli olmuyor. En azından yüzümde fark eden biri olmadı.







Aşağıdaki fotoğrafta sol tarafta sadece fondötenlerin karışımını, sağ tarafta da elde ettiğimiz karışımı görebilirsiniz. Yeşilin fondöten rengini ne kadar etkilediği  fotoğrafta çok fazla anlaşılmıyor ancak iki fondöteni yüzümde yan yana denediğim zaman sağdaki renk son derece uyum sağlarken soldaki nispeten sırttı ve uyumlu olmadı.






Umarım bu iki yazı yeşil tonlu cilde sahip kişilere yardımcı olmuş, yol göstermiştir.

Yarın sabah saat 9'da görüşürüz.
Hepinize harika bir gün dilerim!


Email: egetunca0@hotmail.com
Twitter: @egetunca0





You may also like

3 yorum:

  1. Uzgunum ama israrla kendini bugday tenlisaniyosun sen bbildiğin esmersin yahu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de başta kendimi esmer biliyordum ama başka esmerleri görünce buğday olduğumu farkettim.

      Sil
    2. Sapsarı cildime bende lumi magic almıstım ama çok pembe geldi simdi hemen deneyecegim cok tesekkurler :)

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe