Yeşil Tonlu Cilt Nedir ? // ''Olive Skin''

/
3 Comments





Herkese günaydın! Bugün size uzunca bir süredir araştırdığım, ülkemizde bildiğim kadarıyla henüz fazla dillendirilmemiş bir konu olan ''Olive Skin'' yani yeşil tonlu ciltten bahsedeceğim. Yeşil tonlu cilt genellikle sıcak kıyı ülkelerinde ve orta doğuda görülen bir cilt rengidir. Yunanistan, Türkiye, İtalya, İspanya, Karayip adaları gibi bölgelerde sıklıkla görülür.


Yeşil tonlu ciltler için ülkemizde hatta dünya üzerinde fondöten üreten marka yok denecek kadar az. Genel olarak firmalar cilt tonlarını pembe, sarı ve küllü olarak adlandırıyorlar. Bu yüzden yeşil tonlu ciltler fondöten alırken hep sarı alttonlulara yöneliyorlar. Bu da kimi cilde uyum sağlarken kimisinde son derece sırıtıyor.






Fotoğrafta pembe sarı küllü ve yeşil tonlu fondöten renkleri görüyorsunuz. En sağdaki renk, yani yeşil tonlu fondöten benim cilt tonuma çok yakın olduğu için renk çok belirgin durmuyor. Daha doğrusu sırıtmıyor. Ancak en sağdaki yeşil tonlu fondöten ile diğerlerini karşılaştırdığınız zaman rengin ne kadar farklı olduğunu görebilirsiniz.






1. Resimde cildimde makyaj yok, ikinci resimde ise yeşil tonlu bir fondöten var. Eğer cildinizde yeşil ton olmadan bu fondöteni kullanırsanız cildiniz soluk ve kararmış görünür. Ancak cildinizde yeşil bir ton varsa son derece doğal durur ve uyum sağlar.



Eğer siz de cildinizde yeşil bir ton bulunduğunu hissediyor ve yeşil tonlu bir fondöten arıyorsanız yarın sabah saat 9'da yayınlayacağım yeşil tonlu fondöten yapımı yazımı kaçırmayın!



Hepinize harika bir gün dilerim!




You may also like

3 yorum:

  1. daha önce duymuştum tabiki yabancı youtuberlardan :( ama normalde de cilt alt tonumu bi bulamadım zaten ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulunuyo zamanla ya fondöten renklerini karşılaştıra karşılaştıra hafiften çözdüm ben de :D

      Sil
  2. çok düşündüm, olive nötr mü yoksa warm sınıfına mı giriyor diye, sonunda nötr-warm olduğuna karar verdim. yeşil=mavi+sarıyı olive=cool+warm şeklinde ifade ederiz. bu durumda hem warm hem de nötr grubuna girebilir.

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe