Silver Cosmetics Style Master Fırça İncelemesi

/
4 Comments





Herkese günaydın! Bugün Ebaydan sadece $3.58'a  ücretsiz kargo ile aldığım long round fırçadan bahsedeceğim. Bu fırçaları şuradan satın alabilirsiniz.


Ben bu fırçayı özellikle kapatıcı ve aydınlatıcı uygulamak için aldım. Uygulayışından memnun kaldığımı söyleyebilirim. İz bırakmadı, ürünü yedirirken zorluk çıkarmadı. Kullanırken veya yıkarken dökülme yapmadı. Fırçanın kılları sentetik bu yüzden yıkaması kolay ve kuruması fazla vakit almıyor.


Göründüğü kadar tok bir fırça ne yazık ki değil fakat kesinlikle iş görüyor. Uzun vadede kıl dökülmesi veya saptan ayrılma gibi problemler çıkması oldukça muhtemel ancak o zamana kadar kullanıcısının işini fazlasıyla göreceğini düşünüyorum. Uygun fiyatı sebebiyle de diğer modellerini de denemeyi planlıyorum.


Ben Ebay'e paypal ile ödeme yaptım. 3 Mart 2014 tarihinde sipariş verdim. Siparişim ben evde olamayacağım için başka bir aile ferdime gitti. Ben 25 Mart günü ulaştım ancak tahmin ediyorum ki 20 Mart 2014 tarihinde siparişim adrese geldi. Kapıda ödeme tabi ki de yok.


 Ebayde TR'de bulunmayan bir çok ürünün  ücretsiz kargo ile satıldığını gördüm. En yakın zamanda onları da almaya çalışacağım :)


Hepinize harika bir gün dilerim!










You may also like

4 yorum:

  1. Style master'lardan ben de komple set aldım geçen haftalarda elime ulaştı, 8 fırça için toplam 30 tl verdim sanırım dediğin gibi free shipment, adamlar taaa nerden gönderiyor buradan bir kargo bedava olsun diye yok 50 TL yok 100 tl üzeri alım yapın diye uyuz bir uygulama var !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya TRde her şey yokuşa sürülüyor. Gerçi ben anlamadım bu işi 3 dolarlık fırça tee hong kongtan nasıl ücretsiz kargoyla geliyor ilginç :/ tabi gayet memnunum ayrı konu :D

      Sil
  2. Diğer modellerini aldigin zaman veya bu urunu kullandigin bi makyaj videosu ceker misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki çok büyük ihtimalle ilerideki makyaj videolarında kullanacağım :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe