Silver Cosmetics Short Round Fırça İncelemesi

/
2 Comments




Herkese günaydın! Dün şurada bahsettiğim gibi ebay'den fırça alışverişi yaptım ve aldığım fırçalardan çok memnun kaldım. Dün incelediğim fırça Long serisindendi. Bugün ise Short seriden yani büyük yüz fırçalarının bulunduğu seriden bahsedeceğim.


Bu fırça oldukça yoğun yapılı ve fondötenleri ''Buffing'' yapmak yani iyice yedirmek için oldukça iyi bir seçenek. Kılları yoğun olduğu için biraz fondöten yiyebiliyor. Aynı Real Techniques Expert Face Brush'ta olduğu gibi fırçada fazla fondöten olursa çizgilenme yapabiliyor. 


Bu fırçayı kullanırken fondöteni az az alıp katman katman yedirmek çizgilenmeyi önlüyor ve daha pürüzsüz bir sonuç veriyor. Bunun için elinizin üstüne sıktığınız fondöteni fırçayla aldıktan sonra fırçadaki fazlalığı tekrar elinizin üstünde temiz bir alana bırakırsanız fazlalıktan kurtulmuş olursunuz.


Fırçanın kılları sentetik olduğundan yıkanması ve kuruması hızlı oluyor. Fiyatları da çok uygun olduğu için en yakın zamanda bu seriden başka ürünler de denemeyi planlıyorum. Bu fırçayı $3.98 'e ücretsiz kargo ile  Ebay'den aldım. Dünkü yazımda kargodan bahsetmiştim.  



Hepinize harika bir gün dilerim!







You may also like

2 yorum:

  1. Eline alip bakinca sigma f80'e benziyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok değil canım bu modeli daha çok sigmanın round kabuki mi oluyor ona benziyor. Bunun satıldığı yerde sigma f80e benzeyen üstü düz olanlardan da var :)

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe