Rimmel Wake Me Up Kapatıcı İncelemesi

/
0 Comments



Herkese günaydın! Bugün size Rimmel'ın Wake Me Up serisinin kapatıcısından bahsedeceğim. Bu serinin fondötenini çok merak ediyordum ve fondötenden memnun kaldım. Fondötenden memnun kalınca da benim esas noktam olan kapatıcıyı merakla bekledim diyebilirim. Bu ürünü beğendim fakat ne yazık ki çok sevdiğim, olmazsa olmaz bir kapatıcı olmadı. 


Bu kapatıcı kremsi bir yapıya sahip. Kapatıcılığı çok iyi olan bir ürün değil. Uygulandığında ciltle çok fazla ton farkı olmasına rağmen eşleşiyor ve kesinlikle yoğun ve ağır durmuyor. Aksine son derece hafif duruyor ve cildinizde varlığını hissettirmiyor. 


Renk skalası çok geniş değil. En azından benim gittiğim Watsons'ta yalnızca üç renk vardı. Ben en açık rengi olan 10 Ivory 'i aydınlatıcı olarak kullanmak için aldım. Eşleşme özelliğinden dolayı cildimde çok açık renk durmuyor fakat aydınlık bir görüntü kazandırıyor. Ben kapatmak istediğim yerlerde koyu renk bir kapatıcının üstüne uyguluyorum ve bu şekilde renkleri dengeliyorum.


Bu ürünü Watsons'lardan 15 TL'ye alabilirsiniz.


Hepinize harika bir gün dilerim!







You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe