Real Tecniques Miracle Complexion Sponge İncelemesi

/
2 Comments




Herkese günaydın! Bugün lookfantastic.com 'dan ücretsiz kargo ile £4.24 'e aldığım Real Techniques makyaj süngerinden bahsedeceğim. Bu süngeri almakta başta kararsızdım çünkü ben hem çok fondöten kullanan bir insan değilim hem de kapatıcım için parmaklarımı ve fırçalarımı yeterli buluyordum. Bu ürünle tanıştıktan sonra neden bu kadar bekledim diye kendime kızdım diyebilirim.


Bu sünger kuru olarak pek bir şey ifade etmiyor. Fakat ıslandığı zaman mükemmel bir bitiş sağlıyor. Süngerin tamamen ıslandığını şişmesinden anlıyorsunuz. Suyunu iyice sıkın, gerekirse bir kağıt havlu ile içindeki fazla sıvıyı alın. Sünger en iyi sonucu o zaman veriyor.


Özellikle satin yapılı ve parlak bitişli fondötenleri mükemmel yediriyor ve aynı airbrush fondötenlerin yaptığı gibi pürüzsüze yakın bir sonuç veriyor. Estée Lauder Double Wear gibi yoğun kapatıcılarda aynı etkiyi yaratmak biraz zor oluyor ve dağıtırken sünger onlar için biraz yumuşak kalıyor fakat ince yapılı özellikle likit kapatıcılarda çok iyi sonuç veriyor.


Eğer denemek isterseniz en uygun fiyatlı site olarak lookfantastic.com'u önerebilirim. Kargo ücreti olmadığından 16 TL gibi bir fiyata alabilirsiniz. En geç 20 iş gününde geliyor ve kozmetik ürünü olmadığından gümrüğe takılmayacaktır. (affiliate reklamı değildir.)


Hepinize harika bir gün dilerim!





You may also like

2 yorum:

  1. free worldwide delivery diyo cidden ^.^ oldu mu şimdi kendime engel olmalıyım :))

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe