MAC Stereo Rose Mineralize Skinfinish

/
4 Comments




Herkese günaydın! Bugün size MAC'in daha önce bir kaç defa farklı koleksiyonlarda çıkartıp yok sattığı ve yeni gelen Fantasy of Flowers koleksiyonunda tekrar satışa sunduğu Stereo Rose isimli MSF 'ten bahsedeceğim.






MAC bu rengi bakır bronz olarak tanımlamış. Bu tanım pakete bakıldığında doğru sayılabilir fakat yüzde kesinlikle öyle durmuyor. Rengini içerisinde inci yansıma ve hafif altın ışıltılar bulunduran bir şeftali pembe olarak tanımlayabilirim. Yapısı oldukça parlak fakat simli değil. Yanakta bir çok MSF'te olduğu gibi sim sim durmuyor. Beyaz tenlilerde mükemmel duracağını düşünüyorum fakat ne yazık ki benim benim buğday tenimde renk çok fazla belli olmuyor, hafif bir pembelik ve bolca ışıltı veriyor.


Ürün 9 gram*. MSF Natural pudralardan 1 gr daha az. Fakat bir allık için oldukça fazla bir gramajı var. Bu MSF'e görür görmez aşık oldum diyebilirim. Renk mükemmel, parlaklık dengesi bir harika. Görüntüsü bile insanın içini açıyor.


*Pakette ürünün 9 gr olduğu söyleniyor. Fakat online mağazada 10gr yazıyor. 







Eğer açık renk bir cildiniz varsa, ışıltılı allık kullanabiliyorsanız ve şeftalimsi pembe tonlarını beğeniyorsanız koleksiyonda gelen stok bitmeden bir tane kapmanızı öneririm.

Bu ürünü 86 TL'ye MAC mağazalarından ve http://www.maccosmetics.com.tr 'den alabilirsiniz.









You may also like

4 yorum:

  1. Güle kullan canım :) Ben de almayı düşünüyordum ama daha önce çıkan Stereo Rose'la alakası yok (daha pigmentsiz, rengi benzemiyor, vs.) dendiği için almam dedim ama sende çok hoş durmuş, karar veremedim şimdi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :)) Yaaa öncekileri mıncıklamadım hiç isim olarak biliyordum ben de niye farklı yapıyorlarsa :/

      Sil
  2. Güle güle kullan canım lightscapade de olduğu gibi bununda rengiyle oynanmış daha önce çıkanlar daha güzeldi sanki.. =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm :)) Yaa o da mı değişmiiş :o hey yağrabbim

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe