MAC Peachykeen Allık İncelemesi

/
2 Comments





Herkese günaydın! Bugün size en sevdiğim allıklardan olan Springsheen'e yapı itibariyle çok benzediği için aldığım fakat onun kadar memnun kalmadığım Peachykeen'den bahsedeceğim.


Rengini şeftali yansımalı mercan pembe olarak tanımlayabilirim. İçerisinde çok minik altın ışıltılar barındırıyor. MAC Bu allığı masum şeftali olarak tanımlamış. Pan üzerinde çok pigmentli gibi duran bu allık MAC'in sheertone shimmer allıklarından yani aşırı renk vermiyor.


Bu allığın beyaz tenlilere de kumrallara da esmerlere de çok yakışacağını düşünüyorum. Beyaz tenliler daha hafif, esmerler ise daha yoğun bir şekilde uygularsa iyi bir sonuç elde edeceklerdir.


Bu çok hoş bir allık olmasına rağmen ben olmazsa olmaz bir allık olabileceğini düşünmüyorum. Renk olarak birebir aynısının bulunması zor olabilir fakat eşsiz, bulunmaz bir allık da değil. Piyasada çok daha hoş allıklar var ve bu allık onların yanında çok da gerekli değil diye düşünüyorum. Tabi ki bu renk allıkları çok kullananlar için iyi bir seçenek olacaktır.


Hepinize harika bir gün dilerim!










You may also like

2 yorum:

  1. Bende herkes çok beğenince mac e gidip bakmıştım ve pek içime sinen bir renk olmamıştı, dediğin gibi bulunmaz bir renk değil..

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe